Gekke gezondheid Trucks die echt werken

Gekke gezondheid Trucks die echt werken

Veel methoden om uw gezondheid te verbeteren zijn vrij eenvoudig: om gewicht te verliezen, minder te eten en meer te oefenen; Om je energie te versterken, meer slaap te krijgen; Om uitdroging te voorkomen, drink meer water. Anderen zijn echter helemaal tegenstrijdig. De volgende 12 tips doen echt werk, maar ze laten je je hoofd krassen.

Koffie om beter te slapenDrink koffie om beter te slapen

In een Japanse studie die onderzocht hoe u het meeste kunt doen van een dutje, hebben mensen die een ‘koffie dutje’ hebben gebruikt – ongeveer 200 milligram cafeïne (het bedrag in een tot twee kopjes koffie) verbruiken en dan onmiddellijk 20 minuten rusten – meer alert en beter presteren op computer testen dan degenen die alleen een dutje hebben genomen.
Waarom werkt dit? Een 20-minuten dutje eindigt net zoals de cafeïne inkomt en de hersenen van een molecuul genaamd adenosine, maximaliserende alertheid, wist. “Adenosine is een bijproduct van wakkerheid en activiteit, Naarmate de adenosine-niveaus stijgen, worden we meer vermoeid. Napping verwijdert de adenosine en, in combinatie met cafeïne, een adenosine-blokker, vermindert de effecten verder en versterkt de effecten van de dutje.”

 

gezonde tanden

Voor gezonde tanden, poets niet na het eten
Niet onmiddellijk na het eten en drinken borstelen, vooral als ze zuur waren. Zuurvoedsel-citrusvruchten, sportdranken, tomaten, frisdrank (zowel dieet als regelmatig) -kan de tandemslem verzachten “zoals nat zandsteen”, zegt Howard R. Gamble, directe president van de Academie voor Algemene Tandheelkunde. In dit stadium kunt u uw tanden poetsen, het effect van het zuur op uw emalje versnellen en de onderlaag eroderen. Gamble stelt voor 30 tot 60 minuten te wachten voor het poetsen.

pindakaas meer eten

Meer eten, om minder te eten!
Het pakken van een 100-calorie snackpakket van koekjes of pretzels lijkt misschien wel degelijk, maar het is waarschijnlijker om u honger te maken dan als u iets substantieus hebt gegeten. Het eten van kleine hoeveelheden koolhydraten doet niets behalve je bloedsuiker en laat je meer koolhydraten verliezen.” Kiez een eiwit zoals pindakaas of snaarkaas met een appel. “Ze zijn hoger in calorieën per portie, maar het eiwit en vet helpt u snel sneller te worden en langer te blijven en u komt uiteindelijk minder calorieën in het algemeen,”

 

Geef een reactie